Overslaan en naar de inhoud gaan

Terugbetalingsbeleid

Retour & Garantie

Bij het plaatsen van een bestelling moet u rekening houden dat de meeste producten die u via deze webwinkel koopt slechts een beperkte houdbaarheid hebben en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Adviezen namens GlutenfreeDreams: 

  • Het is belangrijk dat de producten na ontvangst in de koelkast worden bewaard tot het moment van aansnijden of nuttigen, tenzij anders aangegeven door GlutenfreeDreams. Bij voorkeur in een afgesloten doos.
  • Bij normale weersomstandigheden kunnen de producten 60 minuten voor het aansnijdmoment worden gepresenteerd buiten de koelkast.
  • Bij extreem warm weer wordt geadviseerd de producten niet langer dan 20 minuten buiten de koelkast te houden.
  • De producten dienen niet gepresenteerd te worden in de volle zon.
  • De luxe broodjes en taarten zijn het makkelijkst aan te snijden met een daarvoor bestemd mes
  • Het mes kan worden verwarmd in warm water (en dient te worden gedroogd), waardoor het makkelijk door de luxe broodjes en taarten beweegt en er geen grote druk wordt uitgeoefend op de broodjes/taarten.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar heleen@glutenfreedreams.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeten via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.